Garantie en klachten
GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
KLACHTEN
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.
Per e-mail: klantenservice@jensenfamilyshop.nl
Per telefoon: 0514-533394
Per post: Lemsterpad 28b, 8531 AA, Lemmer
Indien u een klacht heeft over een artikel dat u via onze website gekocht heeft, dient u hiervan een digitale foto te maken en deze aan ons op te sturen naar klantenservice@jensenfamilyshop.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover contacteren. Mochten wij er op deze manier niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 werkdagen contact met u opnemen om een mogelijke oplossing met u te bespreken. Indien wij meer tijd nodig hebben om de klacht te behandelen, ontvangt u binnen de gestelde 14 dagen een ontvangstbevestiging, inclusief een indicatie van wanneer u een gedetailleerder antwoord kunt verwachten.
WebwinkelKeur
Bij onopgeloste klachten kan de consument zich wenden tot WebwinkelKeur(www.webwinkelkeur.nl), waarbij Jensen Family Shop is aangesloten. WebwinkelKeur biedt kosteloze bemiddeling. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.