Winkelmand

Veelgestelde vragen

Wat is een bonuspunt nou precies?

Bonuspunten kan je sparen bij bijna al jouw aankopen* in onze winkels en online. Een bonuspunt is geld waard! Je ontvangt 1 punt per besteding van €12,50. Een bonuspunt is €0,50 waard.

Om mee te kunnen sparen dien je Jensen Family Member te zijn. Dit kan heel gemakkelijk door je in te schrijven voor de nieuwsbrief via de website of kom langs in een van onze winkels, dan zorgen onze medewerkers er voor dat je in het systeem komt te staan. 

*Bij aankoop van sale artikelen kunt u geen bonuspunten sparen.

Wat is een bonuspunt waard?

Uw bonuspunten zijn geld waard! Ze zijn inwisselbaar als korting met een waarde van €0,50 per punt.

Hoe lang zijn mijn bonuspunten geldig?

Bonuspunten hebben geen houdbaarheids datum en zijn dan ook onbeperkt geldig!

Waar kan ik mijn bonuspunten inleveren?

Uw gespaarde punten kunt u inleveren in onze fysieke winkels maar ook in onze webshop. 

Winkel.

Wilt u uw gespaarde punten inleveren in een van onze 12 vestigingen? Het enige wat u hoeft te doen is dit aan te geven  bij de kassa. 

Webshop.

Wilt u uw gespaarde punten inleveren in de webshop? Hiervoor dient u ingelogd te zijn. Bij de betaal methode ziet u uw gespaarde punten staan en kunt u er voor kiezen om ze in zijn geheel of deels in te leveren. Let op u kunt maximaal 90% van uw bestelling betalen met bonuspunten. Verzendkosten kunnen niet betaald worden met bonuspunten. 

Het inleveren van punten lukt niet (meer).

Je staat op het punt een bestelling te plaatsen, voegt je punten toe en bedenkt je waardoor je een pagina terug gaat. Als je uiteindelijk echt af wilt rekenen en nogmaals je punten toe wilt voegen lukt dit niet of zijn ze zelfs verdwenen. Hoe kan dit? Zonet waren ze er nog en lukte het wel. Wat is er aan de hand?

Dit is er aan de hand, we leggen het voor je uit: Om de spaarpunten in te kunnen leveren werkt de website met een soort van 'kluis' voor je bonuspunten. Zodra je een bestelling wilt plaatsen en deze nog moet afrekenen zet de website je bonuspunten 'apart'. Ze zijn dan voorgereserveerd voor 24 uur.

Doordat je je bedacht, een pagina terug ging en alsnog af wilde rekenen maakt de website een nieuw ordernummer aan en omdat de bonuspunten zijn gereserveerd voor het eerdere ordernummer (in de 'kluis') kan je niet niet bij je bonuspunten. Heel vervelend maar na 24 uur worden de bonuspunten weer vrijgegeven en kunnen ze weer ingeleverd worden. 

Wanneer zijn mijn bonuspunten zichtbaar?

Webshop bestellingen: Heb je artikelen via de webshop besteld en ingelogd met jouw Jensen account? Dan worden je bonuspunten na 30 dagen bijgeschreven.

Aankopen winkel: Koop je artikelen in de winkel? De medewerker bij de kassa zal vragen of je ook in ons systeem staat zodat de punten gelijk bijgeschreven kunnen worden op jouw persoonlijke Jensen account. Ze zijn dan gelijk zichtbaar. Nog geen Jensen member? Onze collega's schrijven je graag in!

Zijn er artikelen waar bonuspunten niet op ingeleverd kunnen worden?

Bonus punten kunnen niet ingeleverd worden op artikelen die in de sale zijn of in de aanbieding. Ook kunnen bonus punten niet ingeleverd worden op verzendkosten.

Wat gebeurd er met mijn bonuspunten als ik artikelen retourneer?

Als u er voor kiest om artikelen te retourneren waarop bonuspunten zijn ingeleverd dan krijgt u als eerste uw bonus punten weer retour. Deze worden wederom bijgeschreven op uw account. Dit geldt voor aankopen die u heeft gedaan in onze winkels en webshop.

 

Hoe kan ik ook bonuspunten sparen?

Om mee te kunnen sparen dien je Jensen Family member te zijn. Dit kan heel gemakkelijk door je in te schrijven voor de nieuwsbrief via de website of kom langs in een van onze winkels, dan zorgen onze medewerkers er voor dat je in het systeem komt te staan.

Extra voordelen Jensen Family member.

  • Sparen van Family Member punten voor persoonlijke korting
  • Eerder toegang tot onze sale en andere aanbiedingen
  • Speciale member dagen met korting
  • Exclusieve cadeautjes
  • Automatische deelname aan mega win acties

Wat te doen als inloggen niet lukt?

Als het inloggen niet lukt kunt u op 'wachtwoord vergeten' klikken. Door uw mailadres in te voeren krijgt u binnen enkele minuten een mail met daarin een link om uw wachtwoord aan te passen.

Wat te doen als u een inlog heeft maar het wachtwoord niet word herkend?

Heeft u inloggegevens om in te kunnen loggen maar doet uw wachtwoord het plotseling niet meer of word deze niet herkend? Kies dan voor account registreren en volg de stappen.  

Wachtwoord kwijt of vergeten?

Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u op de knop 'wachtwoord vergeten' klikken. Door het invullen van u mailadres krijgt u binnen enkele minuten een mail met daarin een link zodat u een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Cookies