Retourneren
Bedenktijd/zichttermijn
U heeft een wettelijke zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na onrvangst van uw bestelling. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren. Dit geldt ook voor artikelen die zijn afgeprijsd.
U dient tijdens de zichttermijn zorgvuldig om te gaan met het artikel en deze slechts in die mate te gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of u de bestelde artikelen wenst te behouden.
Retourneren
Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het bestelde artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) aan ons retourneren. U kunt het artikel zonder opgave van reden retourneren. Er zijn twee mogelijkheden om artikelen te retourneren:
Retourneren in onze winkel:
U kunt uw bestelling eenvoudig retourneren door het pakket af te geven in een van onze winkels. Vergeet niet het pakket te voorzien van een ingevuld retourformulier. Zodra we de retourzending hebben ontvangen en verwerkt, zullen we het aankoopbedrag terugbetalen via dezelfde betaalmethode en naar het rekeningnummer waarmee u de oorspronkelijke betaling heeft gedaan.
Retourneren via ons retourportaal:
- Ga naar: https://jensen.shipping-portal.com/rp/
- Log in met uw postcode en ordernummer.
- Volg de stappen.
- Print het label en breng het pakketje naar een door u gekozen servicepunt.
Retourneren per post:
U kunt zelf uw gewenste vervoerder kiezen door uw pakket naar een postpunt bij u in de buurt te brengen en daar te versturen. Houdt er rekening mee dat er kosten verbonden zijn aan het retourneren. De prijs hiervoor varieert per vervoerder. Vergeet niet het pakket te voorzien van een ingevuld retourformulier.
Pakketten dienen te worden verstuurd naar het onderstaande retouradres:
Jensen Family Webshop / Jensen Familyshop
Lemsterpad 28b
8531 AA Lemmer
Verkeerd artikel geleverd?
Als u een verkeerd artikel heeft ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Klachtenprocedure
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij raden u aan om in dat geval contact met ons op te nemen.
Indien u een klacht heeft over een artikel dat u via onze website gekocht heeft, dient u hiervan een digitale foto te maken en deze aan ons op te sturen naar klantenservice@jensenfamilyshop.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover contacteren. Mochten wij er op deze manier niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om een mogelijke oplossing met u te bespreken.
Terugbetaling
Wij zullen het aankoopbedrag en de eventuele bezorgkosten, oftewel de kosten die u heeft gemaakt om het pakket bij u te laten bezorgen binnen 14 dagen aan u terugbetalen op de rekening via welke u heeft betaald. Het terug betalen van de bezorgkosten, geldt alleen als u de hele bestelling terugstuurt. Als u meerdere artikelen bestelt en één of meerdere artikelen houdt, dan betalen wij de bezorgkosten niet terug. Komt het aankoopbedrag na een retourzending onder de 75,00 euro dan worden de door Jensen Family Webshop ten onrechte niet in rekening gebrachte verzendkosten, van het te retourneren bedrag afgetrokken.